Torsdag




Jag har tagit en promenad med Viktor i det fina solskenet på fm, lämnade Amanda först och sen gick vi en runda...Det var skönt, känner verkligen hur det stärker upp kroppen. Jag behöver stretcha ordentligt efter och det gör ont, men det är skönt efteråt. Tycker ändå att värken i mina muskler minskar...

Sen blev det en god lunch bestående av paj och sallad. Viktor åt spagetti och köttfärssås och han kladdade ner hela sig som vanligt, så sen blev det sanering i badet.
Jag tog en skön dusch och nu sover Viktor. Vi ska åka till mor och far och ta en fika sen.
Hämtar gumman redan vid 2 från dagis och då sticker vi...

Vad gör ni i detta vackra väder ?

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0