STÄDAT

Vi har hunnit med en hel del under söndagen, plockat ihop och vikt in tvätten. Skönt när det är gjort för det är så tråkig syssla, men nödvändig då jag tycker det är så trist med kläder som ligger  framme överallt.
Vi har städat ungarnas rum och det tar sin lilla tid att organisera upp alla saker..

Vi har ätit en supergod middag som gubben gjort, currypasta med bacon och lök..
Hoppas mamma och pappa äter en god middag oxå och firar sig själva :-)
Jag pratade med dem förut och dem blev så glada över våran lilla hälsning :-)

Joakim är hos mormor och morfar över helgen och han kommer hem i morgon em..
Jag ska upp tidigt i morgon och jobba..

Nu ska jag fixa lite mer...Puss så länge !

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0