Siesta

God kväll på er som råkar titta in här...Det är kväll och snart är klockan 21, och jag har ingen större lust att skriva så mycket idag.
Jag har jobbat även idag och det har varit en bra dag, det flyter på men nu är jag ledig till nästa måndag.
Känns skönt att jobba 2 dagar i veckan men det är jobbigt att vara ifrån Viktor...

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu, tankarna far runt i mitt huvud...Ska dricka en kopp grönt te och läsa för Amanda och sen sova..
I morgon blir det en promenad...

Var rädda om er och ta inte livet på så stort allvar, försök att njuta av det oxå..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag kan ju inte sätta in något kort på kortet som jag vann då min mamma ska få det när hon fyller år. Ha, ha ! Då ser ju hon det.

Men kortet finns under http://vildaella.blogg.se/2008/august/dax-for-en-utlottning.html om du är nyfiken.



ha en bra kväll och natt !

2008-09-02 @ 22:28:25
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0