MIN DAG

Oj, vad jag är trött, somnade med Viktor i sängen vid 19 och har sovit en och en halv timme, sååå trött. Viktor sover ännu, kollade sista minuterna på Idol och sen kom Amanda och sa att hon ville sova och då har hon oxå sovit tidigare i kväll.
Trötta ikväll !
Dagen var helmysig, det var roligt att träffa mor, Michis och Erre, vi gick direkt och åt lunch och fikade - före hela lunchstormningen. Det blev kungsflundra och det var gott..Vi satt och pratade en stund och lille Viktor charmade alla som han ofta gör :-)
Efter det så gick vi runt och kollade i affärer på kläder och skor. Jag fick ett par tröjor och  örhängen av mamma...



Efter våran mysiga em så gick jag och hämtade Amanda och vi gick och handlade, älskling var ff hos sin kompis, och idag bestämde vi oss för att äta nåt färdiglagat så det blev potatissallad och kyckling. Så det blev det !

På vägen hem från affären utanför vårat hus hade någon tokig jäkel kört i med sin bil och fastnat mellan husväggen och en stor blomkruka. Det är en promenadväg och inga bilar ska åka där. Det stod 2 väktare där och vid bilen står en person som inte är vid sina sinnes fulla bruk och försöker stänga en trasig baklucka...
Dem väntar på att polisen ska komma dit..Jag får rysningar för jag tänker på att man kunde varit där och "råkat komma i vägen för den bilen" och då hade man inte stått här längre...Usch, det är så tragiskt !

Kvällen bestod av middag, dator och att Viktor lekt med en ny leksak, en lära gå vagn som han fått av en kompis till mig och här bjuder jag på några bilder...

  

    

En mycket trevlig dag att lägga i minnet som gått i kärlekens tecken...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det bra med mammor ibland.

Min mamma brukar också handla nån tröja då och då eftersom jag själv inte gör det. Ha, ha !



Jag kan verkligen hålla med dig om att man inte skulle velat stå ivägen när den bilen kom. usch !



Ha en bra kväll !

2008-09-11 @ 00:20:00
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ibland undrar man hur det står till i hjärnkontoret hos vissa människor.. trevligt med en dag av shopping och lunch ute :) Kram

2008-09-11 @ 10:10:49
URL: http://sandrosa.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0