MÅNDAG KVÄLL...



Kom hem från jobbet vid halv 6 och när jag kom hem var det full aktivitet här, Sandra, Joakim och Ronny höll på att diskutera i köket om allt mellan himmel och jord, såsom Koranen och islam och skolan. Ni kan ju tänka er att det var diskussion :-)
Middagen var klar, ris och korvstroganoff och det var smarrigt !
Ibland undrar jag hur min gubbe orkar snacka så mycket, fast iofs så har jag snackat på jobbet hela dagen idag.

Jag har haft det bra på jobbet idag och mötet var bra, vi pratade om viktiga verksamhetsfrågor och att chefen har det tufft nu. Det kommer att bli lite förändringar på jobbet framöver...

Vi har precis fikat och nu sitter jag här en stund med lilleman i knät vid tutten och älskling läser för Amanda..Snart ska vi kolla på singelmammor som vi gillar..

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0