GOD MORGON PÅ ER :-)

God morgon !
Jag har inte vaknat ordentligt ännu, känner gruset fortfarande i ögonen..Hur mår ni ?
Jag har sovit rätt bra, tror jag. amanda sov ända till 9 så hon är ledig idag och resten av veckan..

Jag är grinig på min stora son för han skolkade igår och idag har han studiedag och det sa han inte till oss igår..Är bra less på honom just nu.
Han är myndig och borde kunna ta tag i saker nu, hur ska han kunna ha ett ansvar för sitt liv i framtiden annars ??
Han löser ingenting, tyvärr..Vi får se !

Idag är det onsdag hela dagen och vi har inte riktigt bestämt vad som händer idag..Vad ska ni göra idag ?


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0