God morgon !

God morgon !

Nu har vi precis ätit frukost och i dag ska vi bara slappa hemma, skulle åkt till mor och far men vi behöver vara hemma och bara ta det lugnt och vila.
Jag är trött och seg och har inte sovit så bra, älskling har snarkat hela natten och det har jag legat och lyssnat på.
Han sover som en prins och en annan vill bara lägga kudden över huvudet, men det kan jag inte för då stör jag lillkillen som oxå ligger brevid mig.
Jag ligger i mitten som en packad sill med älskling på ena sidan och lillkillen på andra, och lillkillen vill gärna ligga tvärsöver och sparka på oss...
Så sover jag på nätterna, så nu vet ni det :-)

Jag återkommer senare, ska fika och busa med familjen nu..


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej. Det här med snarkning är fruktansvärt jobbigt. Det finns jätte bra snarkplåster på apoteket, låt honom testa dom. Ha en bra dag

Kram

2008-09-07 @ 11:43:16

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0