GOD KVÄLL !

Här har det varit fullt ös, medvetslös hela dagen. och då utan alkohol - bara med en massa barn :-)
Tre charmiga ett-åringar har röjt loss i vardagsrummet bland en massa leksaker. Viktor var den som inte kunde gå ännu men han hade fullt sjå att busa och ha koll på tjejerna, han trivdes som tuppen i en hönsgård :-)
Amanda hade oxå skoj med småungarna...

Vi har fikat  och pratat och haft det trevligt...
Jocke åkte iväg till syrran på em och han blir kvar där ett par dar..
Vi tog det lugnt sen, badade småttingarna och käkade.
Snart är det läggdags men vi ska nog kolla på Ensam mamma söker innan bingen..

I morgon är det arbete som gäller och APT möte och det ska bli intressant att delta i, finns mycket att göra annorlunda på mitt arbete...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kan tänka mig att det var fullt ös idag !



Ensam mamma missade jag av nån anledning så det får bli reprisen.



Ha en bra kväll !

2008-09-28 @ 22:26:39
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0