Du är min man - en hyllning till min superhjälte Ronny


Du är min man - en hyllning till min superhjälte Ronny
 
"Du är min man
och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill

Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man"

Text och musik: Benny Anderssons orkester, sång av Helen Sjöholm


Finns inget bättre sätt att beskriva det på, för du finns här för mig i vått och torrt,
på gott och ont, varvat med kärlek och ångest. Mestadels är det fyllt av kärlek, samvaro och skratt.
Du lagar underbar mat åt mig, dukar och serverar och skämmer bort mig, går upp och hämtar alvedon när
jag har ont i huvudet, gör frukost till mig på sängen, stoppar om mig när jag somnat
 och charmar mig som ingen annan kan.


Kommentarer
Postat av: Din man

Tack för dom härliga orden min underbara älskling, men du är värd det bästa och skall behandlas som en drottning min drottning.



ÄLSKAR DIG MIN UNDERBAR FRU

//Din man

2008-09-21 @ 12:22:26
URL: http://ronnyforsslow.blogspot.com/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0