DRÖMMARNAS LAND

Ännu en dag är till ända strax och snart börjar en ny dag, det är livet vi lever. Dagarna avlöser varandra och livet blir vad vi gör det till..
Nu blev jag lite filosofisk, händer ibland och speciellt när jag reflekterar i mitt jobb med handikappade och utvecklingsstörda.
Jag älskar mitt jobb och detta möte med människor och jag är så tacksam över att jag fick födas frisk..
Jag älskar livet !!!



Vi kar kollat på Kristallen och jag är glad över att Peter Settman blev årets programledare, men jag tyckte att Renée Nyberg skulle bli årets kvinnliga...Förstod att let´s dance skulle bli årets program även om min favorit var Roomservice..
Nu ska jag krypa ner i sängen så att jag orkar jobba i morgon..
Ska vara med Viktor på morgonen i morgon för älskling ska träffa läkaren först men sen sticker jag till jobbet..

Natti, natti alla söta människor...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0