Söndag kvällen

Jag har ångest över att jag ska jobba
i morgon, känner jag.
Har haft det under em och kvällen nu
och det är inget roligt.
Vet att det inte är några problem när jag väl kommer till jobbet,
men fram tills dess är tröskeln lika hög
som Eiffeltornet !!!

Gumman har ju haft problem med sin mage länge nu har jag berättat
och vi har varit hos läkaren...
Under helgen så har hon haft svårt att
hålla tätt och för 10 dagar sen så fick hon
en medicin som ska hjälpa henne att
bli lösare i magen och vi tror att
den kan bidragait till att hon blivit
så lös i magen.
Nu kommer älskling kontakta läkaren igen i morgon så får vi se...

Jag har vikit ihop värsta tvättberget i dag med rena kläder och det är så skönt att det är klart,
har säkert tvättat 10 maskiner i helgen - så mycket tvätt hade vi..
Ska boka tvättstugan nån dag och tvätta täcken och kuddar..

Vi har kollat på Ensam mamma söker nyss och jag förundras över hur stylade tjejerna är hela tiden,
dem ser så perfekta ut hela tiden.
Fräscha kläder, snygga i håret och make up hela tiden :-)
Jag undrar om dem är så perfekta utanför teven hela tiden ?
Jag tror faktiskt inte det !

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund och sen krypa ner i sängen för att få
några timmars sömn inför min arbetsdag i morgon ...

Syns i morgon kväll !
Kram kram !


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Önskar dej en fin början på en ny vecka!

2008-10-13 @ 05:19:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Halloj

Hoppas du tog dig över tröskeln och tog dig till jobbet =)

2008-10-13 @ 11:14:30
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0