Min onsdag

Vi skulle gått på ett prov-pass på Friskis och Svettis idag
men det blev inte så för att älskling mådde
inte bra.
Michis skulle passa Viktor så länge, men hur som helst så kom hon över och jag, hon och Viktor har umgåtts och haft det mysigt.
Vi fikade och pratade och busade med Viktor en stund och
sen åkte vi till mor
och hälsade på.

Efter det åkte vi hem hit och fixade lite innan vi körde hem henne :-)
Jocke var på idrotten men inte på historian och han hade
lovat att inte skolka.
Jag tycker det här är jobbigt med honom och skolan och jag är
besviken på honom.
Jag bad honom att åka till sin pappa och sova och där är han nu..

Nu kollar vi på Oskyldigt dömd...


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Nej inte hört något ännu! Tack för att du tänker på mej!

2008-10-23 @ 05:26:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0