Jobbat

Hejsan :-)

Idag har det varit rätt mycket på jobbet, mer än jag trodde.
Vi hade en introduktion av en vikarie, sjukgymansten var där och ett möte
vilket gjorde att jag var ensam på em med arbetsuppgifter jag inte gjort
tidigare.
Det gick bra !
Det var en bra timvikarie oxå och vi hade massor att prata om, våra livserfarenheter och vårat engagemang för människan och dess funktion..
Spännande !

Nu har jag en jäkla halsbränna, usch och fy !
Får reda på att tonåringen inte varit i skolan idag utan han har drivit
omkring för att han inte gjort läxorna.
Så trist och ledsamt !!!

Snart ska vi äta, hemmagjord potatismos och kokt korv, och det ska bli gott..
Lite småhungrig är jag...





Kommentarer
Postat av: Din man

MIddagen är serverad i köket, kom och ät min lilla gumman som har slitigt idag.



Kaffe och lätt glass vid 20:00 gott om ditt med datorn.



Älskar dig min lilla pussgumma

2008-10-21 @ 18:16:03
URL: http://ronnyforsslow.blogspot.com/
Postat av: soffie

å va roligt när det kommer vikarier som man genast känner att detta blir bra!

uu halsbränna är hemsk att ha,jag hade det jättemycket förr men så läste jag om proviva dryckerna så nu dricker jag ett eller två glas /dag å det är mycket sällan jag får det!

hoppas du får en bra kväll

2008-10-21 @ 18:23:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: My

Hemmagjort mos är det bästa, finns inga alternativ, köpe-mos går inte att äta! Mums! Ha en go kväll!

2008-10-21 @ 18:34:35
URL: http://myilivet.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0