Gjort min plikt

Det är redan tisdag kväll och jag har gjort mina
2 arbetspass för den här veckan :-)
Det går verkligen fort  och idag har vi haft fullt upp..
Morgonmöte, lunchförberedelser, lunchservering, diskning,
biltur och hämta mat, bakning, prat, prat och en massa skratt med mina underbara arbetstagare...
Det är nära till skratt, okonstlade, naturliga och ärliga är några av deras egenheter..

Jag fick iaf reda på att mina kolleger vill ha mig kvar i den gruppen
och att dem trivs med mig.
Det var ju roligt att höra, fast den känslan har jag själv och jag
känner mig även omtyckt av arbetstagarna...

Vi får se hur det blir, jag måste göra ett val och prata med min chef för jag vill ju egentligen jobba med matlagning
varje dag och då är det en annan arbetsplats...
Samtidigt som det är lugnare och tryggare där jag är nu och stressigare och rörigare på den andra arbetsplatsen..
Ja, det är en hel del att fundera på..

Vi har ätit en god middag bestående av kassler, ris och currysås och banan..
Så har vi druckit te...
Amanda har varit hemma från dagis igår och idag för hon har problem med magen
nu...

Ska bjuda på ett par bilder på 2 av mina killar här hemma :-)











Kommentarer
Postat av: Sinna

TAck för kommentaren i min blogg :-)

Jag hoppas verkligen att du "hittar rätt" arbetsplats där du trivs!!

En sån söting lillkillen är :-)

Kram Sinna

2008-10-14 @ 20:41:25
URL: http://sinna.bloggagratis.se
Postat av: Carola

Fint du har det på din sida.. jag duktig?? njae vet inte det gör väl vad som måstes och tycker det är kul.. Du har väl fullt upp du med?! :-)

2008-10-14 @ 21:10:16
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: vivan

Vilken gullunge!

Hoppas du hittar din plats..kramiz:)

2008-10-14 @ 22:00:52
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0