Fredag hela dagen

Hej på er fina människor !

Först vill jag bara tacka för alla uppskattade, fina omtänksamma och värmande kommentarer
som jag får av er underbara vänner och
människor runt i kring...

Ibland blir det bara för mycket och
det här som hänt är att vi hade en diskussion hemma igår och allt blir för mycket..
Livet mellan flera människor går inte parallelt
hela tiden utan ibland går dem isär och det blir konflikter.

Jag vill inte skriva mer och utelämna människor omkring mig men nu har ni ett hum om varför jag inte
orkade skriva mer igår..
Jag tycker det är jätteroligt att blogga och jag uppskattar alla kommentarer
jag får :-)

Hoppas ni mår bra ?

Amanda är på dagis och senare ska vi på gympan och då ska hennes kompis följa
med...
Annars händer inte så mycket mer, vi ska till apoteket och handla lite..
På fm var maken hos sin psykolog och sen har vi haft ett innerligt samtal om livet medan Viktor sov
och  nu är vi på väg ut....

Vad gör ni ?


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vill önska dig en jätteskön helg.



Kram Lisbeth

2008-10-17 @ 14:27:23
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: pillan

jag sitter o inväntar kvällen för då är det party .. hoppas det löser sig.idag så är det en hyfsad höst dag i Svall

2008-10-17 @ 14:43:25
URL: http://pillanlandell.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej mamma, jag hoppas att du mår bra :)



<3

2008-10-17 @ 15:54:15
Postat av: Sinna

Ja ibland blir det för mycket då är det bra med lite vila!!

Sitter just nu och försöker plugga lite. Surfar lite emellanåt bara ;-)

Snart dax för fläskfile och Beasås. Aldrig fel på en fredag ;-)

Ha en trevlig kväll nu!!

Kram Sinna

2008-10-17 @ 16:43:57
URL: http://sinna.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

Här är det ganska lugnt och skönt.

Inga ungar hemma just nu så det är tyst och skönt.

Ett glas rött står vid min sida och jag bara kopplar av.



Ha en jättebra fredagskväll

2008-10-17 @ 18:26:55
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0