Ensam igen

Nu är jag ensam och övergiven igen och
nu har älskling åkt med kompisen till en
fotbollsmatch..

Nej, det är ingen fara med mig inte,
bara det att jag typ aldrig
varit hemma i lägenheten
utan älskling på över 4 år...
Det har sina orsaker..

Vi passar på att mysa hemma, kolla på film
och vilar..
Jag tvättar oxå mellan varven...

Vi har varit på Mc Donalds och köpt Happy Meal och ätit för vi samlar på böckerna
som dem har som leksak
nu...
Så blev det lördagsgodis oxå... :-D

Nu ska jag till prinsessan på toa..
Puss !


Kommentarer
Postat av: Carina

Det kan faktiskt vara riktigt skönt att få en kväll för sig själv, så kan man oxå få längta lite. Ta hand om dig. Kramis

2008-10-11 @ 18:58:31
URL: http://signo.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0