En kopp te


Ska jag dricka nu efter en god lunch som älskling gjorde.
Jag har packat paket som ska skickas iväg som jag har sålt på Tradera.
Det är så trist att packa
grejerna men det är skönt
när det är gjort...

Min älskling har fått en läxa av sin psykolog och det är att han ska gå på bio med sin fru ( dvs jag ;-) ) före den 17 oktober
så det ska vi göra.
Nu ska vi bara hitta en bra film
vi vill se, skaffa barnvakt
och bestämma en dag..
Jag och älskling gör aldrig något för oss själva
och det måste vi
börja göra för att vårda
vårat äktenskap..
Vi gör så mycket för våra barn och andra men vi tar oss ingen
tid att bara vara med varann..

Jag ser fram emot att göra det här..
Snart ska jag gå och hämta gumman och gå på gympan med henne...

Vi hörs senare :-)
Kram !

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det var en trevlig läxa =)

2008-10-10 @ 14:49:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: pillan

Vårda varandra . det kan vara en liten gullig present eller varför inte bara en prommis med kaffet i ryggsäcken .. ha de gött

2008-10-10 @ 16:14:04
URL: http://pillanlandell.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0