Vackert ute

Det snöar här utanför nu
och det är så fint :-)
Hoppas att det får ligga kvar nu...



Här kollar vi på Idol och jag tycker helt klart att Kevin är bäst idag..
Vad tycker ni ?

Jag skulle träffat min goa dotter Michis idag
men så blev det inte för hon blev biten av
sitt marsvin igår
och hennes finger är både svullet och innehar 2 djupa hål nu..
Tråkigt !

Stora sonen är hos min mor, vi hade ett samtal idag
och vi bestämde att han skulle åka till mormor
några dagar för att få miljöombyte
och på så sätt kanske hittar inspiration till skolan och läxorna.
Ja, jag vet inte men jag vet bara att vi måste bryta detta mönster
för jag vill inte att det ska splittra hela familjen..

Nu ska jag göra nåt annat..
Kärlek till er mina fina vänner :-)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

And love to you

2008-11-21 @ 21:49:04
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Men tack för dina ord hos mig! Blev så tacksam...

Du har väl nog med dina bekymmer kan man tycka...mår inte ungarna bra så mår man inte bra själv heller! Hoppas det går bra för sonen hos mormor!

Kramen!

2008-11-21 @ 21:51:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kevin - ja han är överlägsen alla andra i Idol, han vinner helt klart, en given finalist!!



Mina hundar på bilden = tikar. Vi har en kille, han var inte med på bild..hihi.



Synd du inte fick träffa dottern, men de går säkert fler tåg så ni ses snart. Miljöombyte är aldrig fel för oroliga små gryn som har det tufft i skolan. Vad är väl som mormor?



Ha nu en fortsatt go fredagskväll, här har vi fått stugan full av ungar. Kompisarnas ville inte åka med hem, så de blev kvar. Nu sover de gott.



Kramiz Anki

2008-11-21 @ 22:18:01
Postat av: lena

Helt klart ska Kevin ta hem allt:)

Tycker att du gjorde rätt som låter din son vara hos mormor några dagar för miljöombyte.

Det är inte lätt med stora barn ibland.

Ha det bäst, kram lena.

2008-11-21 @ 22:25:01
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heejsan :D super bra blogg du har!, Läs gärna min blogg och svara på frågan i min blogg :D då skulle jag blii superglad, kramar www.hannahsorbom.blogg.se

2008-11-21 @ 22:35:39
Postat av: Annelie

Ja det kanske är en god idé. Mormor kanske kan få honom på bättre tankar också =)

Otäckt med din dotter, att bli biten av ett marsvin..du får ursäkta, men det är gnagare för mig =(



Ha en riktigt fin kväll/kramen

2008-11-21 @ 22:48:50
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

det är så kämpigt när ens barn går sin egen väg som kanske inte alltid är rätt i början..dom ska på ett besynnerligt sätt ändå testa och gå med huvudet in i väggen och känna själv att AJJJ!!! sjutton vad det gjorde ont..nu tar jag en annan väg.

att man inte som mamma och förälder kan lämna över manualen som man själv vet och bär och att det kan mötas med en respekt och -ja mamma nu vet jag vad jag inte bör...

jag har själv vandrat den stigen med mina idag 19 åriga döttrar..och ont gör det..och tårar har runnit och kan rinna än idag..men idag så står dom på egna ben och måste ta egna beslut och om dom är mindre bra så har dom ingen lägenhet.

tufft men det är verkligheten för alla som vuxna.

och dom vill inte flytta hem till mamma igen för det vore ett värre nederlag för dom och leva under mamma barn rollen igen .

andas och ta små steg är mitt råd..tänk inte för långt fram..lös nuet ska du se att ni komma lösa allt bra och han kommer bli en underbar vuxen som dom flesta blir...kram och trevlig helg till dig..

2008-11-21 @ 23:05:41
URL: http://dalkullanak.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej igen!!

Visst är Kevin duktig men

jag hejar på Johan tycker han är duktig för att vara så ung.

2008-11-21 @ 23:08:48
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: S a r a

ojoj lite tidigt för snö? där jag bor finns ingen alls :P

2008-11-21 @ 23:26:27
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Gullillan

Klart att KEVIN var bäst även ikväll!

Vinner inte han så finns ingen rättvisa kvar........

Önskar åxå dig en skön helg! Tack för att du tittar in till mig och skriver kommentarer!

2008-11-21 @ 23:45:26
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Dockmamman som blivit Häxmamman

Hoppas att det ornar sig när han får lite miljöombyte...



Min son som blev 17 år i fredags har haft det jobbigt men nu har han kommit till sig och vet vad han vill...



Annars så gick han inte ut grundskolan, han prövade hasch i Turkiet mm...



Men jag är så glad nu när han har bestämt sig vad han vill, han läser in ämnen och ska gå el sedan...



Jag hoppas att det går bra/Lycka till kramar

2008-11-24 @ 13:59:40
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0