Slut för idag, tack för idag !

Den här em och kvällen har verkligen gått fort :-)
Känns som att jag haft tusen saker att göra, och jag har hållit på i ett.
Badat ungar, vi har städat våran svinstia till lägenhet, lagat mat,
diskat, startat bilen, plockat kläder och förberett morgondagen...

Jag måste bara berätta vad Viktor gjorde när vi inte hade riktig koll
på honom ikväll.
Vi höll på med våra adventsstakar och Amanda badade och vi var helt okoncentrerade..
Skitungen lekte med våra 2 trådlösa telefoner i hallen,
basstationerna låg upp och nervända och först hittade jag inte telefonerna
utan jag letade överallt.
Efter en stund började jag känna att
det luktade konstigt och då hittade jag dem
nerstoppade i en lampa..
Dem låg på varsin sida om glödlampan, båda hade börjat smälta.
Vad säger man när man inte har fokus hela tiden ?
Då kan vad som helst hända...

I morgon ska jag iväg direkt på morgonen, först
ska jag lämna gumman på dagis och sen åker jag och Viktor
och hämtar Michaela för vi ska hålla henne sällskap under ett möte
hon har inbokat...
Sen ska vi fika och umgås en stund och på vägen hem svänger jag förbi mamma
en stund och kramar om henne :-)

Tack alla ni gulliga läsare och bloggare som kommenterar,
det är så roligt att läsa det ni skriver och det finns så
mycket värme hos er :-)

Natti natti !
Puss och kram !


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fullt upp i morron då =) Ha de så gott o kram på dig !!

2008-11-28 @ 00:38:18
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Tur att det inte blev värre!

Hi, hi! Vantar vit som synden...nästen en romantitel du!

Snacka om att ha energi! Hur mycket hinner o orkar du?!

Så kul att få se foton från turen i huvudstaden!

Kramen!

2008-11-28 @ 06:18:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon gumman!

Hoppas du fått sova gott inatt.

Usch, vad läskigt med telefonerna...tänk vad varmt det är vid en lampa egentligen.

Så..nu kan ingen ringa till er?? ;D

Hoppas du får en härlig dag! Glädjens Dag

KRAM

2008-11-28 @ 06:22:37
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!Fy så hemskt med telefonen!Tur det gick bra!

2008-11-28 @ 06:35:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mia

Det ser ut som om du har fullt upp idag, ha det så gott!

2008-11-28 @ 06:37:55
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nita

Ja det gäller att hålla koll på sakerna. Min dotter är mycket för tekniska saker så det man vill ha för sig själv får absolut inte vara i hennes höjd :-) Hon har en massa avdankade telefoner från oss men det är ju de vi använder som hon ska ha. Inget annat duger åt henne hahaha! Hon är så faschinerad av musiken i telefonerna så hon kan noppa tag i en och så kommer hon fram och säger: sik. Då ska man dra igång ringsignalerna så hon kan stå och dansa en stund haha!

De är så söta de små liven :-)

2008-11-28 @ 07:18:58
URL: http://www.tigerlilja.se

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0