Natter snart

Vi har kollat på Greys anatomy och jag
har aldrig varit med om en mer händelserikt
sjukhusserie..
Det händer saker hela tiden, dramatiska saker och ibland obegripligt hur dem får ihop allting..
Jag bara älskar den serien :-)

Jag har hunnit med Bonde söker fru och Oskyldigt dömd innan,
vi har fikat och ätit arraksboll och glass.
Idag har jag syndat :-D

Småttingarna har badat och vi har läst...
I morgon blir det dagis för Amanda och ev kommer mamma över
på en fika...

Må så gott alla och jag önskar er en underbar natts sömn !
Puss och kram !


Kommentarer
Postat av: Nettan

Här har det också tittats på Greys !

Bonden och Oskyldigt dömd är inspelad !



kram

2008-11-12 @ 23:24:54
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annelie

Just den serien följer inte jag, tack och lov. Kollar sällan på serier, men när jag väl gör det så fastnar jag väldigt lätt ,-/

2008-11-13 @ 14:28:26
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0