Lördag kväll

Nu har vi ätit våran goda
italienska middag bestående av
pasta, tomater, olivolja och parmesan och kryddor :-9
Det blev jättegott och till det rött vin...

Älskling skulle gjort maten men han var grinig så jag fixade det..
Dagen har varit helt okey, inte riktigt som
jag hade tänkt det men kvällen slutar bra iaf :-)

Amanda har haft det toppenbra med syrran på bion :-)
Niko var jättebra sa dem, och dem var på Mac donalds oxå...
Pelle har varit här och dem har hållit på med en massa bilder på datorn...
Jag och Viktor vilade på em en stund..

I morgon är det fars dag och vi ska åka till pappa och fika en stun, han fyller år på tisdag så han får en
present av oss i morgon oxå :-)
Pratade med Michaela idag och hon har tandvärk, lilla gumman :-(
Jag ska boka tid till tandis för henne så hon får träffa min tandläkare....

Jag undrar om jag inte känner av detta lilla vin jag druckit ;-)
känner mig riktigt avslappnad...
Nu ska jag kolla på stjärnor på is...

Puss så länge...




Kommentarer
Postat av: Nettan

Va härligt att kvällen blev lyckad !



Här har det sytts och nu luktar det nybakad blåbärsmums i hela huset ! Ha, ha !



Ha en bra kväll

2008-11-08 @ 23:42:10
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annelie

Så gott det lät med italiensk mat och rödvin =)

Synd om din lilla tussa som har tandvärk. Man vet ju själv så ont det gör =(



Hoppas du sover riktigt gott/kram

2008-11-09 @ 01:05:14
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0