Duktiga :-)

Vi har varit
och handlat en del på Ica Maxi, bl a
juleskum som är så smarrigt :-)
och en chokladkalender till Amanda och juleknäcke...
Jag börjar längta till julen , att pynta, dricka glögg och bara mysa och umgås.
Jag hoppas på en avspänd jul
med harmoni och inga diskussioner ;-)

Efter vi kom hem
så gick vi en promenad i det friska vädret
på ca 4 km...
Känner mig så duktig !!!

Nu blir det städning hemma,
en dusch och sen hämta prinsessan på dagis.
Hon ska få en present för att hon slutat med
blöjor helt..
En musiksaga med Lilla sjöjungfrun....

Hörs sen !
Puss

Kommentarer
Postat av: Din egna jultomte

Nu tindrar stjärnor i det blå

i hus och fönster likaså

och alla röda tomtar gå

med vita skägg och luvor på.



Ge oss musik, fiolen stäm

och sjung om julen och Betlehem!

Låt Staffan vattna fålar fem

och god havre fodra dem.



Låt friden komma till envar

sen Kalle Anka tystnat har

sen klapputdelningen är klar

och bara sömnigheten är kvar.



2008-11-06 @ 12:43:07
URL: http://ronnyforsslow.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Jag förstod inte först vad julskum var, men sen såg jag kortet. Trodde först du menade julmust. Ha, ha !



Ja, här ska också fortsätta att städas och tvättas.



Hoppas lilltjejen blir glad !

kram

2008-11-06 @ 14:53:31
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anki N

Jul - oj ja de närmar sig med stormsteg.

Faktiskt längtar jag lite också. Blir så mysigt med alla ljus som brinner överralt.



Anki

2008-11-06 @ 15:21:22
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0