Min mors dag

På fm tog vi det lugnt hemma och vi hade bestämt innan att vi skulle till min mor och fika. Vi mötte Michis på torget, köpte röda rosor till mor och sen åkte vi dit och umgicks på em. Vi fikade och åt en tårta som inte var fräsch, dessvärre så åt jag en bit innan vi märkte det och efter det fick jag ont i magen och blev illamående. Pappa åkte tillbaks med tårtan och han fick dubbelt upp ekonomiskt tillbaks, så berättade dem att tio st till hade lämnat tillbaks den.

När vi kom hem hade gubben dukat och gjort fint hemma och vi åt middag och sen fikade vi och jag fick presenter av småttingarna, en bok, en Celine Dion skiva, ett örngott och ett kort på dem...Det var gulligt !

Det har varit ett underbart väder idag och det är jag så glad över, mer av det vill jag ha för min läkning...

Här kommer jag med några bilder från min mors dag !



Kommentarer
Postat av: KarinW

Vilken fin MorsDag, bortsett från tårtan och magontet då! Spelar Celine Dion i bilen, ganska bra skiva.

2008-05-26 @ 21:17:38
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Lily Mae

Grattis till ännu en mamma !

2008-05-27 @ 23:49:09
URL: http://hebberstrasket.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0