Glasögon

Hej :-)

Det är slött av mig i mitt bloggande, kommer mig inte riktigt för att skriva regelbundet. Ingen speciell anledning utan det är bara känslan som inte riktigt infinner sig.
Nu händer det lite saker för mig, jag har nämligen börjat jobba deltid 2 dagar i veckan. Jag började i tisdags och det var roligt att komma tillbaks och träffa alla, men nu i helt nya lokaler.
Dock så var det väldigt svårt att åka ifrån Viktor och vara ifrån honom hela dagen. Jag tror iaf att det är bra att vi är ifrån varann då vi levt i symbios i 9 månader nu, han är ju så snuttig...Sen är det nyttigt för pappa att vara lite själv med honom.
Jag ska jobba tisdagar och torsdagar så i morgon är det dax att jobba igen...

Idag har vi varit och träffat ögonläkaren med Amanda och hon var så duktig, hon fick först droppar för att förstora pupillerna och sen fick vi vänta en timme och sen fotograferade dem ögonbottnarna och sen kollade dem synen. Amanda var tålmodig och det visade sig att hon ska ha glasögon för hon är långsynt och har ett brytningsfel. Hon ska använda dem hela tiden för att hennes syn ska kunna utvecklas fullt ut, det gör dem som mest i 6 års åldern.

När vi kom hem så gick vi på en gång till optikern och beställde 2 par glasögon till Amanda som kommer om  14 dagar...

image259

Kommentarer
Postat av: Sandra

Busungen! Alltid lika söt :)

2008-05-08 @ 08:35:56

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0