Detox

Idag onsdag börjar jag med en detox utrensning av min kropp, en rening av slaggprodukter ifrån min kropp och jag använder en produkt som heter MethodDraine Detox från hälsokosten.
 
Har länge tänkt på att göra detta och igår så köpte min älsklingdenna kur till mig så nu har jag börjar idag och här har jag tänkt att skriva om den resan..Häng gärna på och gör det ni med eller skriv om era erfarenheter..

Jag ska använda denna produkt i 20 dagar och jag blandar 12 ml i 1 liter vatten och den ska jag dricka upp under dagens gång. Jag ska även dricka ca 2 liter vatten om dagen för att befrämja utdrivningen. I denna vätska är det örter som påverkar organen som sköter reningen i kroppen..
Jag kan behöva gå på toaletten oftare..Dem rekommenderar att göra detta ett par gånger om året för man blir piggare, får mer energi och känner sig inte lika tung i kroppen..

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0