1 Maj

är det idag och vi har inte demonstrerat, nej.

Denna dagen bestod till största delen för mig av städning av min yngsta dotters rum. Jag har städat från golv till tak därinne och slängt en säck med gamla trasiga leksaker och annat skräp, det är så skönt att det är gjort nu. Är inte så roligt att ha kalas på lördag och det är skitigt därinne.
För det mesta är det
älskling som städar därinnen men nu blev det jag som gjorde det..

På em och kvällen så kollade älskling och en kompis till honom på fotboll och handboll och jag gjorde hamburgare till oss.

Amanda och Viktor mår bara fint, dem är så goa tillsammans. Det märks att dem tycker om varann.
Nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon är det full fart igen *kärlek till er*

                                                                                             image257

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0