Vilat en stund

Nu har jag vilat en stund med Viktor, han sover en stund till (brukar inte vara så länge när jag inte ligger bredvid)
För ett par timmar sen kom vi hem från mamma där vi hälsat på idag. Det var roligt att träffa dem, det var mamma, brorsan och hans assistent hemma. Min bror sitter i rullstol sedan 20 år tillbaks då mina föräldrar och bror var med om en trafikolycka, en rattfull person körde in i deras bil dem färdades i och min bror bröt nacken.

Idag var vi till Huddinge sjh på återbesök hos tandläkaren efter operationen. Vi hämtade upp Michaela som gjorde oss sällskap. Amanda var jätteduktig och öppnade munnen stort och det såg fint ut i munnen, det var ett stygn kvar men det ramlar bort av sig själv. Nästa gång vi ska dit är 10 april och då ska Amanda sitta i stolen.

När vi var klara där så handlade vi och åkte hem och fikade och käkade frallor, älskling mådde inte bra utan han låg i sängen.
Vi packade ihop oss och åkte till Ica maxi för att handla till vårat fredagsmys :-)  Amanda fick såpbubblor och det tycker jag är ett typiskt vårtecken ! Det har varit ett underbart väder idag och jag blir bara så lycklig av solen :-)

Vi åkte sen till mor och umgicks med dem några timmar, Amanda var ute med mormor och gungade och blåste bubblor. Vi blev bjudan på sockerkaka med toblerone i och det var gott.
Mamma och pappa ska åka till Dalarna och stanna där en natt och det är typ första gången dem är ifrån brorsan en natt på 20 år. Rickards assistent Pernilla ska sova över hos dem då. Pernilla är guld värd !

Min älskling är guld värd han med och min högsta önskan är att han ska må bra snart för det är han värd. När vi kom hem så höll han på med middagen *älskar*

Hej så länge



Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0