Onsdag

Hej !

Den här bloggen har blivit lite som min dagbok där jag bara skriver om vad jag/vi har gjort och gör, och lite är det tänkt att det ska vara så oxå även om jag vill skriva om mycket annat med. Det kommer när det kommer och när tiden uppstår och så länge är det roligt att skriva om min vardag :-)

Idag har jag mailat till två fd arbetskamrater som jobbar som chefer på olika gruppbostäder och frågat om dem kan fixa extrajobb åt mig. Jag vill gärna jobba extra under hösten för att dryga ut mammadagarna så att Viktor får vara hemma hela detta år och sen börja på dagis i januari-09. Nu håller jag på att räkna på det ekonomiskt och sen får vi se hur det funkar rent praktiskt.

På fm var jag hos läkaren och tog bort 6 leverfläckar, helt ofarliga uppstående saker. Den skar och brände bort dem. Skönt att ha det gjort ! 
Efter det for vi till Ica maxi och storhandlade och där var det jättelugnt. Vi handlade en massa mat och en del annat, bl a en sagobok till Amanda med 365 sagor i och tofsar med hjärtan på.
Viktor fick en napp som ska påminna om "mammas tutte" för vi har inte lyckats få honom att suga på en vanlig napp :-)  Får se hur det går med denna.

I morgon hade jag tänkt att åka till mamma och fika men jag väntar med det tills på fredag. Ska passa på att sy i morgon då jag har mammas symaskin här för jag har en hel del att sy. Så det blir en pysseldag..

Må så gott !
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Din Man

Håller tummarna att du får något av jobben, för du är född som stjärna att jobba med människor fast inte med mig :-) Puss

2008-03-07 @ 14:22:41
Postat av: Din fru

Tack !
Jag älskar dig puss och kram

2008-03-07 @ 17:51:05

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0