Lågtryck

image221

Jag älskar änglar, dem är vackra och finns runt om oss överallt. Min farmor ex, är min skyddsängel och hon finns i min närhet jämt.  Jag befinnner mig i ett lågtryck just nu, funderar mycket på livet i stort som smått...Finns inget mer att orda om det här.

Kidsen mår bra, Amanda härjar runt på dagis där hon stortrivs, peppar peppar så är hon frisk !
Viktor börjar krypa snart för han ställer sig upp på alla 4 och han kravlar sig bakåt. Närsomhelst bryter sig tänderna igenom och han har nu ett jäkla humör, skriker hur som helst. Kan vara tänderna eller bara tjurighet eller trötthet...

Påsken hemma var mysig med hela familjen samlad, Evelina var här med oss och vi har umgåtts allihopa. Vi var hos mina föräldrar och åt påskmat.

Jag älskar min familj

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skickar en kram till dig Maria :)

2008-03-27 @ 10:07:25
Postat av: Michaela

jag med, kram kram :)

2008-03-27 @ 13:45:29
URL: http://kelaone.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0