Fikat

I morse  tog jag med både Viktor och Amanda till dagis för jag och Viktor hade bokat en date direkt efter dagislämningen :-)  Vi träffade våra goda vänner Alexandra och Linus. Vi tog en promenad och sen gick vi till öppna förskolan så barnen fick leka. Viktor tyckte det var skoj och han satt själv och studerade dem andra barnen och lekte med lite leksaker, vi hade sångsamling oxå.
Vi var där en timme och sen gick vi till centrum och fikade och snackade lite skit.

På em tog jag hand om tvätten och mös med min lille goding innan jag hämtade Amanda. Jag följde med Amanda till körleken och medan hon var där så gick jag och shoppade 3 bodysar till Viktor och lite fikabröd till kvällen.
Ikväll så läste jag för Amanda redan halv 8 för hon var så trött, hon somnade före 8. Igår kväll somnade hon innan vi han läsa så inatt vaknade hon och skrek. ingen läser för mig och hon var hysterisk...

Om en stund ska vi fika och titta på House. 

                             

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0