1 mars

En ny månad börjar idag och våren närmar sig *skönt*  På måndag är det Viktors 7 månadersdag och "bara" 5 månader till hans 1-årsdag. Puh, vad tiden går fort egentligen ! Jag tycker verkligen att tiden går fortare när man blivit äldre, när jag var 20 så tyckte jag att jag hade hur mycket tid som helst och att en månad var lång.

Jag hade tänkt att åka till Aspuddsparken med kidsen idag men vädret sa tvärstopp :-(   Tappade lusten i detta skitväder. Så det blev lite pyssel hemma med att bädda rent i sängarna och bada Viktor.
Viktor och jag gick en sväng till affären och handlade lite gott tills ikväll då vi ska kolla schager.
Till middag idag blir det spagetti och köttfärssås och jag ska dricka ett glas rött till :-)   Det händer inte ofta men idag var jag sugen på det.

Älskling och jag lyssnar på Carola och diggar :-)  Nu kanske jag ska börja lite med maten...
Vad gör ni andra därute ????


Kommentarer
Postat av: Rosie

Ja nog är det skit väder, här har det regnat-snöat hela dagen. Lina och jag har haft en riktig slappar dag, vi har suttit framför tv och ätit godis och i kväll blir det mer tv. Man har ingen energi när det är skit väder.

2008-03-01 @ 17:04:04
Postat av: Michaela

hej mamma! vad mysigt med ett glas rött :) synd att vädret var tråkigt idag, men du får komma hit någon dag nästa vecka :) puss!

2008-03-02 @ 15:22:20
URL: http://kelaone.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0