Läggdags

Ska snart gå och knyta mig, ska bli skönt för jag är rätt trött. Jag är förbannat godissugen oxå..vill ha nåt gott att smaska på. Jag var tvungen att äta upp Amandas godishalsband för jag kände sötsuget..

Idag har jag myst med ungarna som dem flesta andra dagar och idag for vi iväg till Rusta och tittade tanken var att jag skulle köpa en mindre balkonglåda till mina kryddplantor men det hittade jag inte. Däremot så fanns det en massa andra roliga saker jag kunde tänka mig att köpa men jag avvaktar för ekonomins skull...Vi måste betala en massa räkningar och sen åker vi till Dalarna i juli och då behövs det till bensinen..

Jag älskar min goa lilla son, han är bara för underbar och busig, jag kan få honom att skratta bara genom att titta på honom. Han förgyller verkligen mitt liv just nu med sitt skratt och leende...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0