Läggdags

Det blev sent innan vi kom hem, strax efter halv 9 blev det. Älskling hade kommit en bra bit på väg i möblerandet och när vi kom hem gjorde vi smörgås och fikade framför teven....

Jag läste för lill gumman och vi sjöng och som vanligt var hon lika pratglad som alla kvällar...Hon säger:
- Mamma vet du, får jag säga en sak ?
Och så berättar hon om alla sina funderingar om allt i livet...Söta tösen *älskar*

När hon blir arg däremot, så visar hon det rejält. Då drar hon ihop ögonbrynen och stirrar ilsket på en, tar av sig sina glasögon och lägger ifrån sig dem och sen går hon in i rummet och smäller igen dörren...

En medveten tjej är hon, min minsta dotter !

Nu väntar sängen på mig så jag tänkte säga godnatt och sovgott till alla söta människor...Må kärleken lysa på er..


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0