Jag fryser...kallt och rått !

Brrrrr...man kan tror att det är höst ute för det är så blåsigt och kallt. Jag fryser ända in i märgen :-(  Vill ha värme, är det för orimliga krav att ha ? Jag tycker inte det för det är ändå sommar och då vill jag ha sol och värme så jag får njuta av ljuset och livet...

På fm gick vi ut och mötte tjejerna vid bussen  och sen gick vi och handlade till vår lunch och nu har jag äntligen hittat 2 små blomlådor till mina kryddor...Det gjorde mig glad men jag tror inte jag planterar idag för det är så jäkla kallt ute.

Våra stora fina döttrar har varit här med oss på em och ätit lunch och fikat och laddat upp inför ett lopp dem ska springa på Gärdet idag, det är Cosmopolitan som anordnar det..Michis lånade ett par gympadojor av mig :-)

Nu ska jag fortsätta gäspa en stund och sen får vi se vad jag tar tag i :-)

Vad gör ni då ?

Vet ni om att min terrorist till son älskar våra Cd skivor ? Han springer i sin gåstol och hämtar dem hela tiden och så kommer han springande mot mig och det lyser bus i ögonen på honom..

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0