Idag har jag jobbat..

Jag trivs verkligen med mitt jobb, det är roligt och utvecklande och så roligt att jobba med mina arbetskamrater...Idag har jag jobbat i köket och vi lagar mat och gör sallader..På torsdag har vi konferens för 60 pers så då blir det full fart..Jag tycker det är så roligt att lära mig alla nya saker på jobbet..

Vi har ätit spagetti och köttfärssås och nu laddar vi upp till Sverige-Grekland. Gubben har satt upp flaggor och tagit på oss Sverigetröjor, t o m småttingarna..Jag har målat en svenska flagga i pannan på honom så nu j...ar kan inte Sverige annat än vinna..

  

Kommentarer
Postat av: KarinW

Mannen här är också fotbollstokig men inte jag än i allafall!

2008-06-10 @ 21:18:57
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas det gick bra idag med konferensen :) Kram

2008-06-12 @ 16:02:59

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0