Godis och böcker...

Nu sitter jag och vräker i mig godis framför datorn och jag är så mätt för tidigare fikade vi och åt glass med jordgubbar till- och det var verkligen smarrigt !  Amanda slurpade i sig sitt och ville smaka av mitt och snäll som jag är så lät jag henne göra det :-)

Om en liten stund så väntar sängen och det ska bli så skönt att knyta sig..Vi är så gott som klara i v-rummet nu och när vi är helt färdiga så ska jag lägga upp kort här i bloggen...Det blev jättefint !

Sov gott nu i eran skönhetssömn och vakna upp som nya individer i morgon....

            
                                                                       

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0