EM Mästarna Spanien och ett hett efterlängtat möte...

Grattis Spanien som vann EM 2008 :-)
Ni var klart värdiga vinnare för ett bra spel och det var toppen för mig som hade tippat Spanien som vinnare i vår tips-liga..I morgon vet jag vilken placering jag fick och ev om jag fått nåt pris..

Mitt heta efterlängtade möte är med min kudde i min säng, jag är vansinnigt trött efter en dag med mycket händelser..Viktor sover i vagnen och älskling duschar just nu..
Amanda snusar i sängen hemma hos Michis, lilla gumman. Hoppas hon kommer till ro och sover så att Erre och Michis får sova..

Gott folk, underbara människor ! Sov gott ! Dröm sött ! Händerna på täcket !


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0