Dagen efter

Jag är trött och seg idag så det blir bara lugnt och stilla här hemma idag..

Våran midsommar var jätte trevlig, vi åkte hem till mina föräldrar och umgicks med dem i flera timmar.
Vi gjorde kransar och det var skoj, för många år sen när vi var i Dalarna gjorde jag en krans sist.
Pappa  plockade en massa grönt till och tjejerna hjälpte honom, dem fick tag i lite blommor oxå.

Sen åt vi ett jätte gott midsommarbord bestående av sill, potatis, korv, köttbullar, snaps och allt som hör till. Det var sååå got och jag var så mätt efteråt. Alla var mätta och belåtna.

Vi tog en promenad så att Viktor skulle somna i vagnen. Vädret var lite lurigt, ömsom sol och moln och regnet hängde i luften en stund och det kom några droppar..

Senare avnjöt vi en god jordgubbstårta och kaffe och då satt vi först ute men sen gick vi in då regnet kom...

Tjejerna skulle vidare på fest så dem stack iväg och vi var kvar en stund till och pratade men sen åkte vi hem efter en lyckad dag..

Vi kollad på fotbollen och sen kröp vi ner i sängen, trötta men belåtna....

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0