Amanda

Nu är Amanda hemma hos Michis och jag pratade precis med Amanda och hon pratade så fort att orden bara snubblade ur munnen på henne...- Mamma, jag ska göra en kullerbytta, vänta..(då ger hon telefonen till michis och gör en kullerbytta) och sen är hon tillbaks igen i telefon och pratar om allt :-)
Så sa hon - Mamma, jag saknar er ! Så berättar hon att hon bakar muffins och att dem varit i parken..

Det här är jättestort för Amanda, hon är jätteaktiv  hela tiden nu hos sin syster och det är fullt ös hela tiden. Amanda kan inte vara still . Dem var i parken tidigare och då hade hon sprungit runt hela tiden. Michaela, Sandra och Erre kommer vara helt slut efter dettta.. En massa kramar och energi till er :-)

Själv så har jag vilat med Viktor en stund och nu ska vi äta och sen kolla på fotboll.....
Syns sen...




Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0