Varmt, svettigt och kvavt...

Älskling sitter och lägger in olika smoothie recept på våran nya hemsida och det ser så gott ut...ska testa nåt nytt recept sen :-)

Vi har sett Allsång på Skansen och det var rätt bra idag, det är roligt att se alla uppklädda "transar" som ser så glad och lyckliga ut...Skulle vara rätt roligt att åka in på Pride festivalen nån dag och uppleva stämningen..

Kidsen sover och Amanda var så glad när jag läste för henne, hon bara mös och jag killade henne på ryggen...Viktor hade svårt att komma till ro för det är så varmt härinne...

Nu väntar min säng strax och det ska bli så skönt att få lägga mig för jag har ont i mina vrister, tror det beror på värmen...

Natti natti underbara människor..

På söndag fyller min lille älskling 1 år....


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0