Tisdag i veckan

God dagens där ute !

Nu har jag äntligen gjort det, ringt husläkaren och bokat en tid för mitt hälsotillstånd. På vår vådecentral så kan man gå dit på en öppen mottagning mellan 8-16 för en akut åkomma.
När man jag som jag har mycket man vill ta upp så bokar man en tid längre fram så man får prata med läkaren i lugn och ro...Jag ska dit i augusti..Nu har jag gjort det :-)  Bra jobbat !

Jag tror att jag somnade till ett par timmar nu på morgonen efter denna sömnlösa natt. Förstår inte varför man ska ligga och tänka på en massa saker på nätterna i stället för att sova, tänk vad pigg jag skulle vara om jag bara kunde sova på natten. Då vore allt så mycket lättare..

Vi hade planerat att åka till Skansen idag med tjejerna och småttingarna och hälsa på djuren och kanske se Allsången men bara tanken på det gör mig så trött och svag att jag inte har krafter att genomföra det...

Småttingarna mår bra, dem har sovit hela natten och Amanda verkar pigg och glad igen...

Ska nog bara ta det lugnt idag men det vore skönt med en promenad...
VAD SKA NI GÖRA ?


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0