Terrorister och tokiga rubriker

18 minuter över 6 beslöt sig Amanda för att komma in och väcka oss, idag av alla dagar, och jag som sov så skönt.

Jag har terrorister till barn :-) Amanda som springer in och ut i sovrummet när vi försöker vila och senare blir hon sur över nåt och går in i sitt rum och skriker och tjurar. Så vi stänger av hennes teve och då skriker hon över att hon vill se på teve och när hon inte får det så välter hon ur alla sina klänningar och kjolar ur en låda över golvet..Nedrans unge !!!!

Så har vi den minste killen som vid matbordet sitter och river mig på armen och när jag tittar på honom så ser han undrande ut och när jag sen tittar bort igen så river han mig på armen igen. Då tittar jag bestämt på honom och han ser på mig med ögon som " Mamma, var inte arg på mig "

Dem är söta när dem sover ;-)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se. Jag är rätt trött men vi ska iaf posta lite brev och sen kanske jag åker och handlar Viktors nya vagn. Det ser jag fram emot. Det ska bli en present till Viktor från mormor, morfar och morbror.

Nu ska jag göra lite nytta...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0