Söndag i Mora

Mitt förra inlägg försvann och det var inget roligt, jag hade skrivit rätt mycket och det gör mig inte glad.

Här regnar det hela dagen "regnet det bara öser ner" så det är inge skoj att vara ute...

Tjejerna vilar och jag har satt på potatisen för nu är jag hungrig, båda småttingarna har sovit, Amanda somnade i bilen...

I morgon är det Vika dagen och då har man underhållning, fiskdamm för barn, servering och loppis här så vi ska gå dit en stund. Hoppas det blir bättre väder men enligt Aftonbladet så ska det bli bättre i veckan...

Håll tummarna att jag kan ladda upp inlägget nu :-)


Kommentarer
Postat av: Lovely

Ge mig din mailadress så kan du få det... vill inte skriva det här :) Kram

2008-07-06 @ 22:49:24
URL: http://welons.se
Postat av: Din man

Älskade maria som jag älskar allt över denna jord nu är det bara 4 ensam nätter kvar till vi ses längtar efter dig så enormt mycket.



ÄLSKAR DIG



Puss och kram

2008-07-07 @ 10:59:43

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0