Regn, trött och ledsen...

Den första natten här upp i vår stuga har inte varit så god för jag har inte sovit br så nu är jag trött, ledsen och utmattad. Jag är psykiskt trött sen en längre tid dels pga att jag inte får sova på nätterna så mina reserver är verkligen på sluttampen känner jag..

Bäddsoffan i köket är verkligen inge skön, den ena sängen är som en hängmatta och den andra helt okey men kanten däremellan är hård och obekväm. Jag rullar ju mellan sängarna på natten när Viktor vaknar så därför blir min sömn så bruten hela tiden..

Just nu längtar jag bara hem till min älskling och jag hoppas verkligen det blir bättre för såhär vill jag verkligen känna hela veckan. Då blir det inget roligt att vara här.

Tjejerna har inte vaknat ännu och kl är nu 20 över 11, det duggar ute och Viktor har somnat igen och jag är ledsen just nu men det ska nog bli bättre...

Vi ska åka till Mora sen och handla...Vi höres senare !
Kram så länge !

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej mina lilla älskade fru!

Det kommer att bli bättre men vi kommer alltid att längta efter varandra när vi är i från varandra för vi är verkligen "bästisar" och jag älskar dig så mycket och när vi ses på fredag kommer jag inte släppa dig i från mig minst 48 timmar :-)

Puss och kram min underbara fru

Krama om våra barn dom fyra som är med :-)

2008-07-05 @ 22:01:32
Postat av: maria

Älskar dig min goding :-)

2008-07-05 @ 23:25:20
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0