Obetydligt i sammanhanget eller inte...

Vad vet jag, men det är roligt att vara filosofisk ibland och det var jag när jag körde på motorvägen idag.
Jag satt och funderade på hur obetydlig min blogg är egentligen, om man tänker i ett större perspektiv.
Vad är det att skriva om barnen om man jämför med mord, krig och annat elände. Då blir mina rader så oviktiga egentligen....



Ser man ur ett annat perspektiv så är bloggen jätte betydelsefull för mig personligen :-) eftersom den handlar om mig, mitt liv och min familj. Då ser det helt annorlunda ut....Och det är ju jag som lever mitt liv och bloggen..

Lite filosofiska tankar från mig :-)

Kommentarer
Postat av: My

Man kan nog inte tänka så, då skulle man bli galen...visst är ens eget liv så ynkligt jämförelsevis, tänk bara Englas föräldrar...men så kan man ju inte tänka hela tiden.

Ha en fortsatt bra kväll, kram

2008-07-24 @ 22:43:47
URL: http://myilivet.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0