Lite om mycket...

Pratade med min mamma tidigare och hon berättade att hon höll på i sin trädgård idag och när hon satt böjd ner över jorden så kom en svart snok ringlandes bakom henne, förbi henne och vidare ut i jorden...Läskigt !
hon tyckte det var lite obehagligt för idag har hon jobbat i en annan del av trädgården....

Min älskling har gjort en hemsida till min pappa där han lagt in pappas alla olika länkar han behöver, och det blev som en fin hemsida :-)
Han är så duktig min älskling !

Viktor sover i vagnen just nu och honom är det en sån fart på nu, han kravlar sig fram över hela golvet, över trösklar och in i nästa rum. Nu är det bara 2 veckor tills han blir 1 år och jag undrar vilka som kommer att fira honom.
Undrar om han får nån present av sina syskon ;-) ? Av alla sina 6 syskon ;-)

Amanda
är en söt, busig, virrig terrorist som har lekt för sig själv hela dagen och även med Viktor. På söndag ska gumman åka till sin storasyster i Älta och sova över där, dem ska ha roligt tillsammans och mysa massor.

Själv har jag fått en jobbig värk i vä axel och det gör ont när jag rör den, älskling har smort in mig och masserat lite så jag hoppas det släpper såsmåningom..Behöver verkligen gå på massage..

Nu ska jag dricka en kopp te och sen natta prinsessan..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är Jennifer Aniston och Vince Vaughn som bor tillsammans. Men hon tröttnar och gör slut. Fast de är tvungna att bo med varandra eftersom att båda vägrar flytta. Och dom försöker driva varandra till vansinne för att bli av med den ena fast egentligen är dom fortf kära.. Den är jättebra :)

2008-07-18 @ 21:50:17
URL: http://lifeofhanell.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0