I tankar...

I morgon ska Ronny till läkaren och kl 13.00 ska jag till jobbet och träffa min chef för att planera hösten på jobbet.

Jag vill så gärna att Viktor ska få börja på dagis i januari när han är 1 1/2 år och inte nu i höst när han fortfarande är så pluttig...Om jag jobbar 2 dagar i veckan så har jag dagar så jag kan vara hemma året ut och då får älskling ta invänjningen i januari...

Åh, vilken ångest jag har inför detta...Vill helst vara hemma hela tiden med honom men det går tyvärr inte :-(

Nu säger jag god natt och sov gott...






Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej

Jösses vilka fina kort...snacka om att se nöjd ut ..ha en bra dag

2008-07-29 @ 08:18:41
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Nettan

Förstår om du tycker att det är jobbigt att lämna killen på dagis. Jag kommer så väl ihåg det, men ungarna är så himla duktiga och lär sig så snabbt att man blir chokad. Kommer så väl ihåg när både Michis och Nathis bara försvann och så var man överflödig.



Lycka till.



kram

2008-07-29 @ 10:09:09
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: maria

Jag har ju tidigare skolat in 3 barn på dagis och jag vet att det går bra men på nåt vis så känns det mer känsloladdat den här gången, kanske för att jag helst skulle vilja vara hemma med honom längre och för att det är mitt sista barn....

2008-07-29 @ 17:21:43
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0