Grattis mor !

Grattis på namnsdagen idag, Margareta !




JAG VILL VARA DIN MARGARETA
(J.E. Karlzon)

Sten & Stanley (Sweden) - 1976


Ingen vet, det jag vet, en hemlighet
Någon som jag tycker om har gjort mig het
Kan jag hjälpa att jag känner det så här?

Och den blick som jag fick, den sa mig allt.
Det jag vill, kan jag nog få, tusenfalt.
Å, nu börjar jag förstå att jag är kär.

Ref.
Jag vill vara din, Margareta
Bara vara din, ska Du veta.
Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr
Men vågar inte ringa.
Pulsarna dom bränner så heta,
känner Du som jag, Margareta.
Blickarna Du gav, gav Du dom som svar eller ej?

Och jag går hem igen med din bukett
Det jag vill säga dig är inte lätt.
Kan inte hjälpa att jag känner det så här.

Ref.
Jag vill vara din Margareta...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0