Go´morron !

Amanda är sjuk, hon hade 39, 2 i temp när vi tog feber. Så het med huvudvärk och skakningar, stackars lilla gumman.
Första gången vaknade hon halv fem av att hon drömt och hade huvudvärk och sen har hon bara sovit sporadiskt och vi 7 hade hon 39,2 i temp.

Hon har fått alvedon och dricka och nu sitter hon och tittar på Svamp Bob i våran säng, hon lär somna här om ett tag...

Själv har jag haft ont i magen i natt och ingen av oss har sovit bra..

Amanda skulle åkt till sin storasyster idag och sovit över där men det får hon hoppa över idag och vänta med tills hon mår bättre. För hon ska må bra och ha roligt när hon sover hos syrran :-)

Nu ska jag dricka te och gosa med Viktor...


Kommentarer
Postat av: Annica

Visst är det kul med Lego!

Hoppas att lilltjejen kryar på sig snart!

Ha en skön dag!

2008-07-20 @ 08:40:58
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Lotta

kul att du tittade in hos mig sa jag kunde hitta hit!!



Krya pa sig kramar till din lilla tjej!

2008-07-20 @ 10:56:39
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0