Avslappnad

Mätt och belåten och avslappnad sitter jag nu här vid datorn med en kopp te och Viktor i knät, ätandes.

Det har varit en mysig dag då vi först drog iväg till Babyland och kollade in olika vagnar och det fanns många fina men vi hittade den vi vill ha till Viktor :-)
Dem bilderna ser ni i det tidigare inlägget. Vi köpte en present till Viktor oxå...

Efter det så åkte vi till mamma och pappa och fikade och mös i solen några timmar, det är ju så härligt väder idag..

Här kommer några bilder från dagen...

         

Pappa hade köpt 2 stora Via paket tvättmedel och Comfort sköljmedel till oss, han är så gullig...

Vi märkte att Grey´s Anatomy börjat igen och vi hoppas det är avsnitt vi inte sett...

Kommentarer
Postat av: My

Vad? Inte nya avsnitt nu hoppas jag....

2008-07-23 @ 20:16:02
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej vännen hoppas du har det bra. Tack för allt fint du skrivit på min blogg.

kram lisbeth

2008-07-23 @ 20:33:05

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0